sobota 5. prosince 2009

Rubato

Jsem nemocná, na průduškách mi hvízdá a v noci se budím z divokých snů, vzpomněla jsem si dnes po dlouhé době na Zapomenuté světlo, nejdřív na film a pak čím dál víc na knihu. Kdybych byla v Praze, nejpozději druhý den bych pro ně běžela do knihovny (tedy, zítra je neděle, knihovna zavřená, pak je pondělí a to většinou taky zavřená) nebo do antikvariátu, ale že jsem tady, v Somerville, ve státě Massachusetts, můžu si ho tak leda najít na internetu, což hned dělám a kus ho tam mají. Tak teď přemýšlím, jestli rozečíst, když ho nemůžu dočíst celé. To světlo. Krom toho děsivě nerada čtu knihy z monitoru.
eM si dnes koupil klobouk, nesli jsme ho ve sněhovém dešti v tašce domů, doma jsme ovšem zjistili skandální nedostatek krabic na klobouky, dýmek, novinového papíru a kostkovaných papučí. Klobouk tu tedy působí značně nepatřičně, pokud ho zrovna eM nemá na hlavě. Pokud ho na hlavě má, vypadá jako Humphrey Bogart (eM, ne klobouk).


P.S. Humphrey se tu zdrží jen chvilku, není totiž tak docela můj.

Žádné komentáře:

Okomentovat