úterý 21. července 2009

Houpačka

Já nevím, čím to přesně je, ale pořád se něco děje. A přitom si můžu sama tak maximálně za půlku z toho. Bojuju nerovný bitvy, vztekám se, a po malých kouskách dobývám vytoužené území. Jak to zatím vypadá? Vízum sice později, ale mám (Hurá č. 1). V bance se objevil osobní bankéř s krycím jménem Pučmeloud a zařídil všechno, volá a stará se a celej je takovej nějakej normální. Takže asi po 6 týdnech mám opět funkční platební kartu (Hurá č. 2). A ty přeplacený poplatky mi vrátí (Hurá č. 3). Dnes ráno, abych se snad nenudila, umřel počítač. Nejdřív sice nechtěl obživnout, ale asi za hodinu vstal z mrtvých a doktor Radek konstatoval, že mu nic vážného není (Hurá č. 4). Byla jsem včera plavat a ještě to umím (Hurá č. 5 a 6).
Děkuju všem, co mi teď jsou nablízku a co způsobují, že houpačka má nejen dole, ale i nahoře.

Žádné komentáře:

Okomentovat