čtvrtek 17. února 2011

Meziplanetární

To jsou takový dny. Jako dnes. V práci složitý meeting, byla jsem připravená, ale stejně se to zvrhlo, bojovala jsem ze všech sil, odcházela s celkem dobrým pocitem. Který mi během asi dvou hodin poté úplně zhořknul, z celého setkání jsem si pamatovala jen to nejhorší a připadala si jako meziplanetární megadebil (že se v přítomnosti některých lidí neumím trefit kabelem do díry v počítači, a když už se trefím, tak se počítač restartuje, o tom snad ani nemluvím). Abych takovou náladu nešířila na ostatní, rozhodla jsem se to v práci zabalit dřív a po dloouhé době vyrazila sama do města, na indickou večeři a pak do knihovny. No a teď tu sedím, píšu si poznámky ke knihomolímu blogu, vymýšlím, co si půjčím, v břiše mě hřeje ta večeře a už je to o dost lepší.
Venku je teplo, na jeden den zima trochu povolila, je to jako když rupnou sponky na korzetu a člověk se může nadechnout. Jaro už je docela pravděpodobný.

I přes občasné divnostavy, jako je ten dnes odpoledne, jsou tyhle dny tak nějak dobrý. Jsem klidná a soustředěná, dobře se mi čte a spí a tak mi to chvíli stačí.

6 komentářů:

  1. Přijde mi, že v cizině si člověk při delším (nedovolenkovém) pobytu připadá jako meziplanetární debil velmi často. Aspoň já to tak mám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že v tom nejsem sama! Mimochodem se to dneska dost spravilo, některý věci se prostě musej jen přežít.

    OdpovědětVymazat
  3. Budu si tu druhou větu opakovat jako mantru.

    OdpovědětVymazat
  4. A to se aspon domluvite! Ja se ocitam na detskem hristi mezi italskyma maminama svym projevem nekde na urovni jejich ratolesti...meziplanetarni megadebil jak vysitej:-))) Taky na to nekdy zkusim indickou veceri...
    Luc

    OdpovědětVymazat
  5. Meziplanetarni megadebil, to si musim zapamatovat, to se hodi skoro denne...

    OdpovědětVymazat
  6. A mimochodem, jako ucitel jsem overila, ze elektronicke pristroje stoji VZDY na strane publika neboli zactva, a to i pokud je pred zahajenim vyuky-prednasky-schuze atd. nekolikrat ozkousis a v intimite tve kancelare ci kabinetu ulysne behaji jako hodinky. Jako zak muzu sledovat, ze jsou stejne zlomyslne ve vsech kulturach.

    OdpovědětVymazat