pondělí 7. září 2009

Jak to bylo se zvířaty

a jak je to s námi.

Fotka číslo jedna - želvy na krokodýlovi. Krokodýl říkáme kusu dřeva plujícímu v Mystic River, kolem kterého chodíme cestou k metru.


Fotka číslo dvě - jestřáb (pravděpodobně), který přistál přímo před námi na zábradlí, silnice pod sebou si nevšímal, lidí taky ne, a brzy odletěl.


Fotka číslo tři - je bohužel z podlahy kuchyně, která měla být naše budoucí kuchyně, ale pevně doufám, že nebude. Je to blecha. Tahle je mrtvá, takže pěkně pózuje, stovky ostatních jsou ale více než živé a vítají nás a radostně nám skáčou, kam doskočí. Celá záležitost se řeší, budu podávat zprávy.

Plný rozsah invaze napoví následující video:

9 komentářů:

  1. Hmyz!
    Všude!
    Za louží i před louží,
    co ten se nás nasouží!

    Ofelie, já jsem ve své slepotě vůbec netušila, že máš blog! :o) Díky za tu návštěvu, která mi to odhalila. A mávám do zálouží. :o)

    OdpovědětVymazat
  2. je to tak, kromě blech mám i blog :-) já netušila, že netušíš, jinak bych tě poňoukla.

    OdpovědětVymazat
  3. Držím moc palce, ať se zbavíte všech nežádoucích zvířat a potkáváte jen ty dostatečně vzdálené, plaché a neobtěžující (viz. jestřáb a želvy)!
    Luc

    OdpovědětVymazat
  4. Ne že by na tom záleželo, spíš jen pro zajímavost - ten dravec je káně rudoocasá (Buteo jamaicensis)

    OdpovědětVymazat
  5. Záleží! Totiž - kolemjdoucí pán řekl, že je to hawk (což jsem si přeložila jako jestřáb). Pak jsem si dohledala, že jde nejspíš o red-tailed hawk, což je latinsky Buteo jamaicensis, ale česky jsem po tom dál nepátrala.

    OdpovědětVymazat
  6. V tom případě si dovolím citovat Wikipedii :
    The term "hawk" can be used in several ways:
    .........
    More generally (especially in North America) to mean falcons or small to medium-sized members of the Accipitridae – the family which includes the "true hawks" (Accipiters) as well as eagles, kites, harriers and buzzards.
    -----------------------------------------
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  7. šmankote, tak ti v těch opeřencích maj bordel, snad větší než vy na podlaze! Je mi to líto, že nemáte klidu! Bojujte bojovníci!

    OdpovědětVymazat
  8. Milý anonyme, děkuju za upřesnění, co takhle podpis? ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Pokoušel jsem se dostat jméno do záhlaví, což se mi nepovedlo a na podpis jsem zapomněl.
    S omluvou Víťa

    OdpovědětVymazat