pondělí 28. září 2009

Neděle = řízek

Tak trochu špatné svědomí, že sem týden nic nepíšu. Ale - nestalo se nic převratného, já pracuju na tom, abych mohla pracovat, eM pracuje od nevidím do nevidím. Peču koláče, a všemožné dobroty, teď zrovna asi bude Týden avokáda, podařilo se nám v sobotu na trhu koupit 7 velkých avokád (je to nějaký jiný druh, jsou velké spíš jako kokosové ořechy). Pátek jsem strávila s Sherry, prošly jsme velký kus města a skončily na oběd v Cheesecake factory. Prý je proslavená svými velkými porcemi a taky těmi cheesecaky. Nemůžu posoudit, snědla jsem totiž jen polévku, hlavní chod jsme si rozdělily a ani tak jsme ho nedojedly :-) Cheesecake bude příště. Podařilo se mi chvíli zapomenout na to, že angličtina a jen tak klábosit a bylo to povedené. V sobotu jsme s eMem po pečlivém vybírání koupili matrixovské sluneční brýle a hned v nich vyrazili plachtit. Rozdíl to byl obrovský, mohla jsem se dívat nad sebe, na plachtu a na telltails a kormidlování se mi fakt dařilo. Těším se na plachtění vždycky už tak od středy, ujišťuju se, že se pojede, a pak mi radost vydrží vždycky minimálně do úterka. Neděle deštivá a nijaká, postavili jsme si krásnou novou postel, v pokoji nám voní to čerstvé dřevo, Martin jako Němec se naší nedělní řízkové tradice chytil po svém a udělal pro všechny telecí řízky, s bramborovým salátem, citrónem a brusinkama :-) (že si k plněným paprikám dělá bramborovou kaši, o tom snad ani nemluvím).
Poslední malá radost - včera večer jsem našla krásný starý ruční mlýnek na kávu a asi není ničí a asi ho můžu používat. To by se mi líbilo.

1 komentář:

  1. Vždyť to říkám, zanech doktořiny - dej se na plachtění! Vítr ve vlasech, sůl v očích...a jak tě znám, když se do toho pořádně zakousneš, za dva tři roky můžeš mít na poličce pěknou sbírku medailí;-)
    Luc

    OdpovědětVymazat